next > pegasus

Ska snart bege mig iväg till pegasus för att rida, det hör alltså till kursen jag går i skolan och de har bestämt att vi ska rida idag, igen. Hoppas verkligen man får någon med lite mer energi idag, inte behöver den vara överenergisk. Men snälla den kan väl GÅ självmant frammåt iallafall utan att man ska behöva "banka" fötterna av sig ? x) Nåjah, det får nu bli vad det blir.. Om ni undrar varför jag har tid att göra så mycket inlägg nu kan jag berätta att jag har håltimme, nu igen ? Ja ! ^^
Slutade 12, kom hem och åt mammas goda mat och har sedan dess chillat på soffan framför tv:n för det mesta.:)
Men nu ska jag som sagt sluta chilla och börja göra mig i ordning för ridningen..  

KRAM !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sant!! :''D :''D

2011-08-31 @ 14:16:58
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0