plockat svamp med mamma

hahah, värst vad alla fått igång dendära kicken med att plocka svamp, jag menar.. why? :'D
Var just ut med mamma en sväng och plockade lite kantareller + att man ju inte kunde låta bli att smaka på alla stoora blåbär man också hittade ! :) Så snart blir det väl svampsås då, inte direkt nånting jag gillar MEN det går ! ;)
Nu ska jag ta mig ut för att mocka stallet och sedan måste jag ta in hästarna eftersom Johanna då snart kommer hit för att hjälpa mig lite med Prins igen ! :)

KRAM !


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Men det är ju så gott att äta dom på en smörgås :D

2011-08-09 @ 21:41:04
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0