schoolday 1

Jahhas, idag börjar skolan igen då.. och här sitter man 9 på morgonen och väntar på att Johanna ska komma och träna mig och Prins, nice början på dagen iallafall . :)
Borde kanske hämta mina böcker från pappersboden kom jag på också, har iallafall beställt dem ! ;) tro det eller ej mina vänner, men jag är i god tid i år ! :D
Har också försökt att få mig att inställa mig på att vara lite mer aktiv i år än vad jag var förra året, men vi får väl se hur det går med det. Brukar vara lite så att fast man tänker att man borde ge sig fan på att förbättra saker och ting så sker ändå ingenting, eller iallafall brukar det lite vara så med mig. x'ss shiet..
Nåja, men iallafall. Nu ska jag UT ! :)

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0