sista dagen på sommarlovet

tråkigt att säga det, men tyvärr är det sista dagen på sommarlovet nu. :/
Samtidigt tycker jag det ska bli helt bra att komma tillbaka till skolan, träffa alla vänner igen och bara fortsätta. :)
Har stigit upp med tuppen hela sommarlovet, vaknat kl: 07.00 för det mesta, ibland hemma ibland borta. ;)
Jobbade ju första två månaderna och har sedan haft de sista veckorna. Imorgon kommer Johanna igen för att träna mig och Prins en sväng igen före jag ska till skolan, tur så ska vi först vara i skolan 12.30 . Om inte jag då helt blandat bort mig, hmm.. kanske borde kolla upp detdär så jag är helt säker ? ^^
Men jajja.. Idag ska jag till stan med mamsen och sis genast bara mamma slutat jobbet. Har ju tillomed städat upp klädskåpet så det ryms lite mer kläder dit ! ;)
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0