sista minuterna går nu ..

mina sista minutrar innan sommarlovet är över tickar förbi för många nu, imorgon är det dags att återvända till skolan. Tur så behöver man inte skynda dit så tidigt, hinner ta ut hästarna i lugn och ro, mocka och rida Prins samt duscha innan jag kör iväg till skolan. :) Ska alltså vara där 12.30 !
btw, var och shoppade lite idag igen ! Kanske kommer någon bild imorgon, men kan iaf skriva lite vad jag köpte ;)

- 3 par leggings
- 1 par jeans
- 1 par skor
- sockor
- en top
- en skjorta
- t-shirt
- mjukisbyxor
- en rock
- ett flätat bälte
- en långärmad tröja

^^ det borde vara det.. så som jag minns. ;) Men vet inte om jag direkt vill lägga upp bilder på allt, tråkigt eftersokm alla då ser vad jag köpt. Menmn, kanske kommer nån bild på nåt? kanske inte, we´ll see .:)
Nu måste jag sova, godnatt !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0