vart tog min sol vägen ?

I morse då jag steg upp till hästarna sken solen jättefint, nu är den totalt bortaa ! var är den ? :/
Gillar inte då det är molnigt och tråkigt väder, fattas ba att det börjar regna ännu.. -.-
Ska ut och kolla på gräsplanscupen snart med Kim ett varv, kunde va lika fint väder som igår då jag var ut med Ida tycker jag. Jättekul att träffa sina kaverin, Ida köpte ett hjärtsmycke från marknaden och jag skulle överraska Kim med att köpa en jättefin " Audi " lippis  men tyvärr kom han senare och sa " titta vad jag har fått " och tog upp en likadan som hans mamma hade vart och köpt, så jah.. det blev visst ingen överraskning sen heller. :/ mnmn, kanske han har min i bilen och den andra i användning eller tvärtom, vet inte.. får se hur han gör med det. Hade däremot planerat att ge den till hans födelsedag, men nu måste jag hitta på nåt ännu bättre + lite till då han redan hade en såndäran..
Men men, jag kommer väl på något . :) Nu ska jag ta mig ut till stallet och mocka och sedan slänga mig i duschen för att sedan åka iväg på gräsplanscup, såå .. see yah ! :)

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0