ännu en dag över då, långsammaste dagen ever

Gash ! Trodde jag skulle dö efter att ha haft teaterövning med klassen ända till 19.00 . Hohhoh, säger jag :s Att va i skola från 08.25 - 19.00 är nog inget jag tycker om, uss uss..
I torsdag är det showtime då, hoppas allt går bra. :) Borde hitta nåt att ha på mig också, heheh :P
Men nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, ganska trött efter dagens program. Som ni säkert förstår. :P
Läst igenom kapitlet vi har att läsa tills imorgon i psykkan en gång nu också, inte så mycket smartare trots det. Handlar typ om hjärnan o.sv.  Undrar hur min hjärna ser ut.. Säkert såhär efter allt läsas iallafall ! Confused , yeah that´s my second name .. ↓

hahah, knappast. Man kan ju hoppas att den är lite större iaf. :') haha.
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0