Filmen " Remember me "

kollade filmen Remember Me igår hos Kim ännu så jag tänker jag skulle skriva hit mina åsikter om filmen som jag tidigare sa att jag skulle göra så fort jag sett den ! ;)


tyckte filmen var annars helt bra och så, förstod bra vad som händer och hoppade inte från en massa platser till en annan sådär att man blir o tänka att " jaha ? va nudå? " o sådär. Bra gjord alltså. Men förstod bara inte varför man ska göra en film med ett sorgset slut ? Så jävla skit ! blev mycket besviken av att det måste ha och göra med detdär world trade center och göra, Taylor som alltså dör i den byggnaden. Taylor spelas av Robert Pattinson som säkert många vet. Men i övrigt en bra film , fast slutet tyckte jag alltså inte om.
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0