frågor

Är du kär? vad tror ni ? ;)
Är du en sportfåne? ehm.. nä.
Är du röksugen? Nej, röker inte.
Är du rik? sku man nu vara.
Är du fattig? nå int e dt hävt, men klarar mig .:)
Är du trött? nja, inte just nu.
Är du shoppingsugen? sådär.
Är du töntig? ibland kanske (a)
Är du ressugen? OM jag är !
Är du skolsugen? pöh, nehhedu.
Är du irriterad? inte just nu iallafall.
Är du alkoholsugen? nej

Är du saknad av nån? så ha man hört iaf, så säkert.
Smeknamn? typ inget, Myggan :') .... ppstt.. negeråtta (inside me Jullan)
Bästa åldern? 17, 18 kanske ?
Bästa tidningen? vet int riktigt, Solo kanske.
Hur sminkar du dig? varierar, ibland ba lite mascara, ibland lite kajal på dt.
När stal du senast något? stjäl inte.

Hur många timmar sov du inatt? ehm.. kanske.. 7 ?
Vilken film såg du senast? hmm.. minns inte vad den hette.
Vad sa du senast till vem? mm , ti Jullan.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? "Jo " , mamma.
Vad gjorde du i förrgår? skolan, satt hemma med Kim och syster medan mam och pap var på julfest.
Vad har du gjort idag? Vaknat hos Kim, kommit till skolan och här är jag.. ännu.
Vad ska du göra idag? det du , vet inte. Gitarrlektion I guess.
Hur många msn-kontaktetr har du? många.
Vilket land besökte du senast? Tyskland, men det blev ju flera på dt så senast var jag i sverige.
Hur många snälla känner du? måånga :)
Vad såg du senast på tv? x-factor
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ehm, dunno.
Senaste köp? redbull
Vad har du dåligt samvete för? It´s a secret..
Vad har du för skor? många olika, men just idag .. ett par svarta, korta fake uggs.
Vad har du på dig nu? trosor, bh, yllesockor, leggins, top, tröja.
Vilken musik har du lyssnat på idag? islamisk, på geografin bara.
Är du vegitarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? Jimmy, Jonas, Jessica, Linda, Sanna och Diana.
Vad drack du senast? vatten
Gillar du att laga mat? gillar säkert, men kan inte.
När sjöng du senast? i morse.
Håller du det städat? sällan.
Vad gör dig lycklig? mina hästar, vänner o sånt. :)

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0