geografi

Godmorgon !

Kom till skolan för lite på en halvtimme sedan, sitter alltså nu på min första lektion. Idag var det geografin som var första lektionen, det är ju ny period nu också så jag är bara nöjd med lite variation ! Ända negativa är att förut brukade jag ändå sluta ganska tidigt på fredagar, men nu.. full dag. Jag menar kom igen ! Det är ju fredag ! Man vill ju hem och hitta på annat, något kul ! Det räcker väl med att det är mörkt då man åker till skolan och mörkt när man kommer hem. Man vill ju knappt göra något, iallafall inte jag som är mörkrädd . :s hihi. ( mesiga jag, jag vet) . ;)
Meen man kan ju inte rå för sina rädslor, eller ?

Nu ska jag fortsätta studera flitigt ! Jag och Matilda (www.tildamylife.blogg.se) ska nämligen jobba tillsammans i ett litet arbete om kulturer, den kultur vi ska söka fakta om o.sv. är den islamiska kulturen.

ps. tycker bilden var så söt ;) sökte på " islam " så dök den upp, kunde inte låta bli att lägga hit den ! :)

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0