god jul allihopa !

Satt uppe till sent igår, det var ju uppesittarkväll ;) haha. Steg upp 8 i morse, åt en yoghurt och stack ut till hästarna, mockade stallet ( mamma städade puppeninernas burar ) och jag borstade och klippte min kanin lite. Han är långhårig så han får jäättelätt en massa tuffsar o.sv. Men nu är han ren och snygg igen ! :) Klart han också ska va julfin. :) de har fått gå i skogshagen idag också, jättekul tycker de ;) hihi. Sen var jag till kyrkan och sjunga i kören, alltid lika stämningsfullt ! :) Tände ljus på gravarna, åkte sedan till mormor och åt julmat ! ♥ Öppnade presenter och nu chillar man framför tv:n ;) Helt lyckad och fin dag faktigst !

Imorgon kommer farmor och farfar över till oss på mera julmat, huhhuh.. hur ska man orka :') Senare kommer väl eventuellt Janica ut på en ridtur med mig , ska vi hoppas iallafall . :)


Har tydligen varit jättesnäll i år igen ! :) jultomten va såå snäll (a) Haha ;)
Kan berätta mer imorgon vad jag fått o.sv. , är så trött nu så :'D Bilder kommer kanske upp mer i morgon också. :)

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0