if you be my star, I´ll be your sky

Jaha, gomorgon på er ! :)
Sitter på syrrans säng i hennes rum och kollar på någon svensk komediserie samtidigt som jag chattar med nå random, helt tuffa typer :'D hahah, pappa håller på att göra mat så blir väl att äta snart också, nomnom ;)
funderade att jag kanske skulle ta en ridtur idag igen men det ser ut att bli värre oväder ? regnar och blåser, får se lite hur det blir med det. Men senare är det iallafall zumba, bara någon kan köra mej :) Om inte jag vågar mej ut med scootern då förstås. :o (a)

En ltien tråk grej jag tog från facebook :

Min mammas första bokstav: m
Min mammas andra bokstav: a
Min pappas första bokstav: n
Min pappas andra bokstav: i
Min första bokstav: h
Min andra bokstav: e
Mitt barn kommer att heta: Manihe

eehm , dont think so ?

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0