julhandel part 1

Då har man kommit hem från att ha varit och julhandlat lite då. Var först meningen att vi skulle åka till Salo och handla men påvägen dit blev det stopp då vägen var fullt översvämmad, skulle inte ha sluppit över. Blev alltså Åbo istället, men helt lika bra var väl det också. Plockade upp Ida också påvägen så det blev ju bara roligare så ! ;)  Började dock med att jag köpte en vinterrock till mig själv, en sport BH och en vanlig BH. Alltså INTE meningen med julhandel, med det tänker jag mera på att köpa presenter till andra, inte till mig själv. Men det är ju så svårt med alla reor överallt. :) Ida köpte ett par fina skor och lite annat grejs också. Men någon julklapp hittade jag väl samt kom på en del andra jag kanske kunde fixa. Så lite inspiration får man väl också då man är ute och handlar. Köpte nytt pynt och grejs till stallet också ! hahah, okejj det var det första jag siktade in mig på att köpa ! :') Menmen, är så trött på det gamla vi har där så nu fick de bli lite nytt ! Nog ska ju fan dom också få ha det fint ! :) En liten julgran ska ja då allt också fixa till dem snart också, så fort jag har möjligthet och sen blir det att pynta ! Kanske imorgon ? hmm.. ;) får se..
Nästa vecka blir det väl part 2 med julhandel, men då med mamma och pappa antar jag. :)

Nåja, iallafall.. Nu är jag då hemma och ska väl snart börja fixa mig i ordning för vinterbalen (=fest). Har inte egentligen så stor lust just nu att åka dit, men nog måste jag väl försöka orka bara, no blir det väl bra sen iallafall.. Kan man ju hoppas.

PS. jag lovar, ska abbsålut lägga upp en bild på då stallet är pyntat ! ;)

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0