moshning

SItter i skolan, fick sluta tidigare från rellan idag då läraren var borta o såå. Men vet inte riktigt vad jag ska blogga om annat än att jag kan berätta att jag kommer va typ död efter denhär dagen, har teater till 19.00 idag! Fuuuuuuu-uuu-uuuu---uu**kk......  Hur ska jag överleva ? Dessutom har jag psykka förhör imorgon som jag borde läsa på, hur fan ska jag hinna klämma in en massa information efter det ? + att orka göra det ? Var finns orken ? ingenstans ! -.- hmm.. *suck*

Btw, forsätter lite på dag-grejjen ! ;)

Dag 11 - Mina syskon

Har ett syskon, en syster. Hon heter Janina , är 13 år och är en riktig liten datanörd ;) Hahah, hon sitter alltså gärna vid den och spelar en massa spel o.sv. :P Vad mer ska man berätta om henne riktigt ? hmm.. hon har ett marsvin , vars namn e Nisse. En riktig sötnos  !;)

Syrran min ! ;) hihi.

Dag 12 - Om du var 16 och skulle välja gymnasielinje igen

Såå skulle jag fortfarande inte ha valt något annat än det jag redan valt. :)
Är nöjd med det jag valt och har även märkt att det lönar sig för mina fortsatta planer.

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0