oh no, helt glömt bort denhär dag-grejjen !

So, here´s a little bit of it ! Gör några nu eftersom jag glömt och missat det lite :'D

Dag 7 -  Min bästa vän

Jag kan ärligt säga att jag kan helt enkelt inte påstå att jag har endast EN ända bästa vän , jag har många goda vänner, och alla är de mycket värda och betyder massor för mig ! :)


Men några som står mig väldigt nära är nog dehär flickorna ! :)
Tack för att ni finns ! Ni är underbara allihopa ! :)

Förutom dem har jag ju såklart många andra fina vänner också, menmen.. ungefär såhär då ;)


NEEXT ! 

Dag 8 - Min favoritlåt

Har ingen exakt favorit, jag är ganska långt en allätare då det kommer till musik och så. Men förutom alla fiilis party låtar gillar jag även artisterna Jesse McCartney, Miley Cyrus (helt nice) , Rihanna, Enrique Iglesias  m.m. Men alltsåå.. jag kunde räkna upp så många, blir en hel lista. Jag är som sagt allätare, hahah :'D


NEEXT !

Dag 9 - Min tro

Hmm.. hur ska man förklara dethär nudå. Alltså jaa jag tror på att det finns någon annan än bara oss som vakar över oss o.sv. Men ibland undrar man då många påstår att " allt vad som sker är Guds vilja " , vad ska det betyda egentligen ? Så lite tveksamhet finns det väl också någonstans, men jag tror nog ganska så långt och gillar inte heller helt om någon snackar skit om Gud elr så. (klart jag tål skämt o så, ta mig inte för seriöst ) ;) Men tja, vet inte sedan vad jag ska tro om vad som händer efter döden o.sv. Men har svårt att tro att livet skulle vara slut efter att du dött, varför skulle du inte t.ex. kunna födas pånytt någonstans ? Som någon annan person, med ett annat liv o.sv. ? Det är ett stort ämne detdär med tro..



NEEXT !

Dag 10 - Detta anser jag om sex

Do what you feel for ! Alltså, gör vad du vill så länge du själv tycker det känns rätt och att du är 100 % säker på allt du gör. Är det något du inte känner för att göra, säg det ! Var inte rädd för att säga vad du tycker ! Sex ska inte vara något hemskt eller något som du gör för någon annans skull, det ska vara något fint och som båda verkligen vill ! :)


.. får räcka för denhär gången, ska försöka komma ihåg dem lite mer ! ;)

KRAM !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram <3 Tack också för att du finns <3

2011-12-18 @ 10:01:29
URL: http://tildamylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0