ridit ut med Prins



Cd kom hit vid 14 tiden så jag fick sällskap samt draghjälp om det skulle behövas eftersom jag skulle rida ut med Prins själv idag för första gången, Cd tog alltså Röni och jag gjorde i ordning Prins så stack vi ut. Hennes pappa och min pappa gick bakom hela vägen ifall något skulle vara. Men det gick ju helt super ! Inte det minsta konster ! Hästarna fick också komma i sin nya hage idag som vi fixat, en skogshage. :) Hoppas den är lite intressantare som vår hage framför stallet som ju är helt äcklig och lerig, säkert som vilken annan hage som helst denhär årstiden. 
 Men hinner inte lägga in flera bilder från idag just nu, eftersom jag måste iväg på sångövning nu. Blri mer bilder en annan gång ! Ha det bra !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0