tanniset


Kom hem för typ 2 timmar sedan från Kims, nu ska vi väl börj sök oss ut för att städa stallet. Sen ska jag ringa och kolla med fammo om det passar bra att vi sticker in där på ett litet besök. Hon har varit så duktig och haft 12 st pepparkaks-askar hos sig som en massa tanter har velat köpa. Säljer ju pepparkakor för vår tysklandsresa som ska ske i vår , med klassen då. Hon ringde sedan igår och berättade att alla 12 askar var slut och att hon önskade få 6 st askar till, hahah .:) Lilla pepparkaksgumma , min fammo ;)
Nåväl, inte många kvar sen att sälja.
Men nu ut till stallet, sen o ducha och vidare ! Ikväll ska Kim på träning till bruke också, får se om jag stannar hemma eller om jag kanske åker med och träffar någon kompis under tiden där. :)
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0