julfest ! äntligen jullov !


Söta tilda

God efterrätt :D Och nice kort fick jag av Tilda också ! ;) tusentack ! ♥

suomalainen tyttö Julieth, flygvärdinna Heidi och finska pahisen Minka ! ;D

flygvärdinna . ;D hahah .

söta Jullan :D ♥

gänget, (från vänster) finlandssvensken Frida, Ryssen Janica, Regissören Anna, finnen Minka och finnen Jullan. ;)

hela gänget ! På främre raden alla skådisar, (från vänster) Aino & Feyo norrmänn, Alexandra och Jeppe på golvet svenskar, Janica rysse, Frida finlandssvensk, Anna regissör, Minka finne, Wilma fransyska, Joanna muslim, Julieth finne, jag flygvärdinna och Addi regissör.  Människorna bakom är Gäbä, Oscar, Wili och Ellen (gäbä lärare) och de andra fixade ljud och ljus ! ;)

Tack allihopa för dethär ! Skitnice var det ju och bra gick det ! Nu är det bara att vänta på nästa föreställning ;) hihi, "ps. tror jag räddar er från min andra roll, såg ju ut som.. jaa.. Brita ! :'D"

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0