varit ute och ridit med papsen !




Så nice ! :) Fint väder var det och allt, svalt och skönt + så trillade några snöflingor ner under ritten. Jättefint ! Tur att Röni är så snäll också så pappa sitter lugnt på henne. Ignore me, jag vet jag ser aningen död ut :'D hahah + alla fina reflexer, men vadå? Jag vill synas och vill inte överraska bilar elr så. Bra med reflex ;)
Och ja jag vet att pappa borde ha hjälm, men det är samma som att försöka tvinga en liten unge att göra något den inte vill. Haha, dock vågar jag låta honom vara utan eftersom det är Röni och jag litar fullt på henne, hon är så otroligt snäll ! :) Skulle det vara någon annan skulle han inte få rida alls om han inte gick med p att ha hjälm :P

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0