Finskaprov

Då jag kom hem stack jag ut och rida och efter det har jag liksom suttit och läst på finskaprovet som vi har imorgon. Har för mig att det nog inte kommer gå så bra , som vanligt då. :s
Tvättade Ninni (mitt nya marsvin) för någon timme sedan också som en liten paus i mitt provläsas, vet inte hur van hon är med det från tidigare heller men inte protesterade hon ju direkt. Klart det är lite obehagligt med lite vått vatten för sånadär små kräk, men det förstår man väl ;) hahah .
Nu e hon iallafall ren och fin, kammad och torr :)
Nu ska jag vidare ut till mina hästar och natta dem och sedan antagligen fortsätta läsa på mitt finskaprov. :s
usch ..

Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0