ont i ryggen

fått sjukt i ryggen från gårdagen, var först till Paimio och simma igår tillsammans med älsklingen och sedan och äta lite . Men sen hamnade vi båda ut och skotta snö då vi kom hem och där var helt massor av snö på vår terass där vi har poolen och vi var tvugna att skotta bort det, så det tog aningen på min rygg så nu har jag muskelvärk. :s
Men det ordnar sig, dessutom skulle jag såå vilja ha sommar nu ! Skulle va så skönt att ligga och sola och simma i poolen och kanske njuta av en kall drink på samma gång, saknar sommaren ngt grymt ! tycker det har varit tillräckligt av vinter nu. :ss Kallt o äckligt.
Sitter på engelska timme just nu, ska snart få ut våra uppsatser, hoppas det har gått någorlunda.
Har tyska prov idag också, men har inte övat så mkt eftersom jag kom hem ganska sent igår och inte haft tid.
Men men, det går som det går ..
Men ska hänga med lite nu ! Bloggar senare igen ! :)



kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0