Buttert

jodå, buttert har det nog allt kännts idag, vet inte varför men har varit j*vligt lättretlig och irriterad på allt möjligt.
ha liksom typ koka i mig hela dagen idag, skulle villa göra något speciellt då de nu va sista dagen på jullovet och allt liksom. Men planerade man något gick det ändå inte att göra något mer utav det, hade nog först planerat att kanske hitta på ngt med älsklingen men det blev visst inte av. Pappa funderade åka o skrinna med oss men istället åkte vi till farmor och farfar, visst var det ändå en liten räddning från mitt buttra humör.
Rida gick inte heller riktigt eftersom veterinären var nyligen och vaccinerade så rida får man inte så direkt därpå heller + att vädret var en ända snöyra och massor av blåst. -.-
Kanske lika bra jag inte skriver så mkt ifall mitt buttra humör trollas fram igen snart, o det säger jag att då blir de inga vackra ord här inte. Kanske lika bra jag tar mig en dusch, äter något och går och sova nu med det samma bara . Imorgon är det skoldag igen och skulle inte alls ha nån lust att måsta skrinna. -.- skulle va helt kul annors om man fick skrinna som man själv ville, men då man ska måsta va me på en massa fåniga övningar och skit så lustar de inget alls..
Men men, måste man så måste man.. *suck*

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0