guess what ? I´m bored

Otroligt tråkigt att bara ligga hemma på soffan med feber och ingenting göra, kolla tv och kolla fb och olika bloggar bara och emellan ut till hästarna och kika lite. Ja menar, jag ska nog kanske inte ta en frisk promenad , då blir ba min hals värre. Samma gäller ridningen, jag red förut med lunginflammation och såg att det nog inte var någon vidare idé. Bara att ligga inne och försöka vila upp sig. Men en bra sak hände iallafall, Kim kom hit efter skolan och hälsade på mig . <3 Han hämtade lite dricka och choklad också :') Gulligt ! Älskar honom ! <3
Däremot var jag tvungen att avboka min tid hos frissan idag eftersom jag va sjuk.

Älskar min Kim ♥
Du lyser upp min dag ! :)



Skit då jag var tvungen att avboka min frissatid.

Men det kommer flera dagar, får beställa en ny tid bara :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0