inspirerad

tror jag just fick lite inspiration att kanske börja skriva något smått. Med det menar jag typ berättelser om olika saker eller till nå låtar eller så. Enda grejjen är , att då jag väl försöker får det mig ändå att känna att det låter som typ någon tecknad film eller så? ^^
Men får se, kanske jag ger mig lite tid till sånt någongång. Prata med en kompis som skriver romaner och låttexter, han skickade även några och jag blev så intresserad av att läsa vidare av hans texter så att jag tillome själv fick lite inspiration som sagt , hahah ! :)
Men ska nog gå och ta en varm dusch nu och gå och lägga mig ! Trött och tungt huvud.
Slapp tyvärr inte min stegring iallafall, råkade ut för den sist och slutligen sen fastän jag trodde det var bättre så blir då ingen skola för mig imorgon heller.. *suck*
Tråkigt att sitta hemma . Men men, what can I do?
Får se vad jag hittar på imorgon, men nu > Godnatt!

Kram  !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0