Kan väl iallafall sluta snöa nångång ?

fyfaen säger jag, de ba öser ner mer snö hela tiden. Tycker det börjar räcka med det snart, igår yr det överallt av det så typ trappor och vägar var helt insnöade .. not nice.
Hade första skoldagen idag efter jullovet också, fast kändes ganska onödigt att komma till skolan på en fredag då de nu är veckoslut igen. Planerade dessutom skrinna på gymnastiklektionen idag de första timmarna men då var inte isen plogad från all snö så de gick ju inte. Jag, Ida och Matilda stack ut på en promenad istället medan de andra väl valde att bli inne o göra ngt annat. ;) Annors skönt att gå ute och så bara inte de skulle ha kommit så mycket våt snö från himlen då, var ju plaskblöt då vi var tillbaka till skolan :o :s
Vi skulle också få se ett teaterstycke som 2:orna i skolan gjort, men man han ju typ ba sätta sig ner och fatta vad det handlar om och sådär så tog det slut. Jag säger den var nog inte längre än 15-20 min lång, visst fanns det delar i teaterstycket som var roliga, men nog skulle de ju ha kunnat vara lite mer.
Nu sitter jag typ ba o chillar i soffan lite medan mamma mumlar något på tyska från hennes favoritprogram "Sturm der liebe" som nu plötsligt blivit utan text i vår tv, inte alltid så lätt att försöka förstå sen mera ;)


Men nu ska ja ta i hitt på nå annat att göra, hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0