o3.01.2011

Tisdag idag då.. värst så lovet går fort, tycker de e helt knäppt att skolan ska börja på en fredag ? Ja menar man kunde ju lika bra börja på måndag istället. Men iallafall, Kim for till stan här på dagen med sin mamma, pappa och farmor o skulle väl söka upp nå byxor o sånt. Imorgon är det då min tur om jag väljer att slösa lite pengar, vore nog kul att få lite kläder igen. Samt som jag nog borde spara lite. Men man behöver ju inte slösa allt , men jag får se lite med detdär ännu.
 Kollade på fångarna på fortet igår på datorn, avsnittet med foki, paow, blondinbella o nån annan. Fast sen var de inte intressant att kolla mer då de åkte ut så då slutade jag kolla.
Veterinären var hit igår också på dagen, vaccinerade och raspade. Stackars Prins avskyr veterinärbesök *thihi*, var tvungen att söva honom lite. Öronen stog rakt bak då nålen for in i huden på honom och försökte nafsa efter något, hohho. Samtidigt förstår jag honom , jag hatar också nålar och är livrädd för något sånt. Vi skulle testa våra blodtyper på en bigga timma på nian också men där var jag den ända som vägrade också p.ga. att ja hatar nålar . x') 

Idag har jag typ chattat med några kompisar om lite ett och annat, tänk hur mycket bättre man mår efter att ha fått tala ut med någon man kan lita på . Så tummen upp för pålitliga vänner ! :)



                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0