oh no . .

Hatar att va sjuk, hatar ! för gissa om jag inte fått den oturen. -.- Dessutom närmar det ju sig fest också. Men den är i lördag och jag har då abbsålut inte tänkt vara sjuk då, jag ska då allt fixa mig frisk tills dess ifall att jag är på humör för att festa lite då vill säga . (: Får se hur det går, Kim undrade dessutom om jag ville komma me och träna lite idag igen men det kunde jag ju förstås inte i sånt skick som jag är nu. Vill säga flunssa, halsen sjuk och stegring. Fuckk ! :/
Men äh, ska väl inte gräva ner mig allt för mycket nu. Bara att vila och försöka återställa sig.. igen.
Ska väl ta o gå ut till stallet nu för att natta hästarna igen så, tjohej !


Kram !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0