sådär ! håret färgat !

som jag trodde, man ska aldrig lita på förpackningarna. Stod nämligen att det var ljusbrun, men jag antog att det blir mörkare i mitt hår och hur rätt hade inte jag ? ;)
Bättre att ta en sån färg som är lite ljusare än jag tidigare haft så blir de inte svart iallafall, ändrade inte så jättemycket egentligen. Men utväxten borta iallafall för en tid nu igen :)
Försökte också fixa åt er en bild men tyvärr e mitt ljus i rummet så dåligt och så + att jag tog det med cammen så det ble inge vidare bra. Men jag ska nog ta o fota lite mer nån dag så ni kommer nog få se mer av det.


Dålig bild *.* Men som sagt, det kommer fler nån dag !
Dessutom är det ju inte så stor skillnad från vad jag haft innan, bara aningen mörkare.
Är iallafall helt nöjd, inte för mörkt, rött eller ljust :)
i tisdag blir det att färga ögonbrynen igen, beställt tid hos frissan så .;)
(Ps. om ni undrar varför jag håller handen för ansiktet är det för att jag är utan smink och ser förfärlig ut! :D )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0