snart > gitarrlektion

Japp, ska snart iväg och spela lite gitarr som jag vanligt gör varje torsdag. Hade Jullovs läxa också, men den har jag ju inte precis tänkt på heller så jag hoppas de går vägen nu iallafall även fast det jag skulle träna är lite krassligt. ^^
Kim kommer plocka upp mig från lektionen då den är slut på samma gång som han kommer till mig, o vet ni vad ? Jag har sovmorgon imorgon !! :D tjohooo ! tummen upp till det !
Hellre sovmorgon än en massa håltimmar, håller ni med?
Ibland kan det ju va bra med håltimmar om man typ har nå läxor elr något annat viktigt att fixa, men som t.ex. idag så hade jag inget speciellt att göra. Då tycker jag de känns jätteonödigt att bara sitta i timmar och inte göra som nästan nånting alls. Som tur hadd Sulle också håltimme idag, så han höll mig sällskap ! :D
Satt o typ o tala, kolla fb och nå andra sidor hit o dit ^^

Kram ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0