varit på bio

den filmen var lång, eller ja.. ska vi säga första delen av filmen ?;)
började 18.00 och slutade 20.20, de e ju nästan 2 och en halvtimme !  tur så har villa lande inte så obekväma stolar att man får sjukt i baken eller så iallafall ^^ tyckte nog filmen var riktigt bra också ! Tror nog jag kommer se andra delen av den också så fort den kommer ut !
Älsklingen for också hem för typ en halvtimme sedan, höll på att köra på en hare på vägen hem till mig också och jag var liksom den ända som såg den så ja ba skrek att " titta där ! " o sn då han fortsatte köra o inte säkert fattade va ja mena va ja ba att " STANNAAAA !! ". Mahah! skulle ju kunnat hamna i diket tack vare mig så som jag skriker ! x') hihi (a)
Äh, det gick bra iallafall !

Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0