chill feat. syster

Sitter och chillar med syster i rummet, lyssnar på musik och är på nätet. ^^
Vart jättetrött idag efter att bara sovit 4 timmar inatt eftersom vi då var på nattbion. :P

Åsikter om Harry Potter and the deadly hallows part 2 !

´Tyckte filmen var allmänt bra, men hade kanske förväntat mig liiite mer av den. Men annars diggade jag nog den, bara att jag hade aningen svårt med att hålla ögonen uppe under filmen eftersom jag var jäättetrött.. Kim fick picka till mig ett par gånger bara, hahah ;) Dessutom var det ju första gången jag kollade film i 3D, var inte så speciellt som jag hade trott, men samtidigt ganska tufft nog ! :)

nu ska jag dra ut till hästarna!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0