diggar inte vakio scooter ....

gaah, trodde jag skulle få fnatt i morse då jag skulle på jobb och moppen knappt rörde sig, hah, elr ja den rör sig ju nog.. men inte far det hårt inte, högst 60 på raka nu .. jätte störande. -.-
men men, eftersom jag blir 17 i torsdag är det väl lika bra att ha den vakio så jag inte behöver vara rädd för att poliserna ska bli nyfikna på den. ^^ Skulle nog harma nåågot om körkortet till bil skulle skjutas upp ett år bara på grund av att den är.. ehem.. lite olaglig .(a)
Skulle ju nästan varit roligare med en lättviktare som FÅR gå hårt utan att få skit för det, på tal om lättviktaren var jag och åkte lite med Leo i helgen :'D hihih, gaad ! skitkul :')

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din Scooter e int vakio den e bara strypt så att snuten ska tro att den e vakio :)

2011-07-28 @ 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0