färdig tankat för imorn + kört hem Ida ! :)

Juppiduu, Ida åkte hit en sväng idag med sin syster och var här ett par timmar. Timmarna gick snabbt och plötsligt blev klockan 11, blev att köra hem henne och tanka så man slipper till jobb och tillbaka imrn ! ^^
Roligt var det iaf ! Så mycket att prata om och kan prata om så mycket, gammal vänskap rostar väl aldrig antar jag. :)
Tidigare ringde dessutom Tilda idag angående att vi alla skulle träffas och åka till henne för att simma i träsket o så tillsammans, lät jätteroligt så såklart var jag med på noterna ! :D Blir troligtvis i måndag då, ser fram emot det ! :)
Men nu är nog klockan så mycket att jag måste gå och sova, annars sover jag väl på jobbet imrn istället. :s inte bra, inte bra.. nej nu, godnattt !


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0