hemma från jobbet då

finally liksom , kändes som en evighet den sista timmen. -.- Satt och fightades med en geting om vinbären den sista timmen, jäävligt störande ! flög runt huvudet som om den aldrig gjort nåt annat och ba jävlades. -.-
Överraskade verkligen mig själv, brukar nämligen va livrädd för getingar, men denhär gången blev jag rent ut sagt riktigt irriterad på den så jag sist och slutligen bara satt och suckade medan den snurrade och surrade i mina öron. -.-
Men nu ska jag börja städa här hemma, fyller ju år imorgon ! Betyder alltså att dethär är min sista dag som 16 år ! :o shiet, vad tiden går, snart blir man ju gammal . (a)
Har kalas i fredag så allt måste va lite städat iallafall + att jag ska baka imrn så imrn hinner jag inte så mycket annat extra ^^
Men nu > städa ! sen vidare ut med Janica och till stallet, kanske fota lite. vem vet, kanske vi kommer hem och tar oss ett dopp i poolen sen ? :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0