magkatarr

Ligger hemma i magkatarr idag, var egentligen meningen att jag skulle på jobb idag men det satte magen stopp på. Tog medicin och låg och kved i typ 2 timmar tills knipen började bli mindre så jag somnade, nu är det iallafall mycket bättre igen. Aningen ostadig är den nog, men det blir bättre.
Heh, hann simma 300 m igår i poolen innan älsklingen ringde och ville ha mig till honom och föreslog att jag skulle kunna åka tillsammans med hans mamma och pappa som kommer från jobbet nära mig, det blev att snabbt komma upp ur poolen och klä på sig för att sedan åka iväg då, glad blev han iaf. :)
Åkte hem med honom i morse och han stack på jobb som vanligt.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0