Systemkamera

Hihi, köpte en systemkamera idag då jag var i stan. ^^ frågade råd om systemkameror igår på byn i bruke och fick råd om att inte köpa Canon 1000D eftersom en kompis där hade en sån och hon var missnöjd med den och sade att jag kommer få lejdon på den. Däremot skulle den säkert ha räckt för mig, men men.. lyssnar på råd. :)
Sedan sade många att canon 550D är en riktigt bra kamera, men aaningen dyr för att jag ska vilja sätta pengarna på den, och Nikon är jag inte så förtjust i. Det blev alltså en Canon 1100D, köpte till minneskort på 8 GB, samt väskan till den och så fick jag även boken "parempia kuvia" på köpet. Har läst hela instruktionsboken redan också, vill inte faila med något, för dyr leksak för det. :P Jaa och så då objektivet är 18-55mm. Har också provat fota lite här och där idag, blir väl mer imorgon antar jag. Bilder kommer kanske senare också, får se ? :)

KRAM
ps. köpte även en top och en t-shirt idag i stan, men visar kanske upp dem imorn om jag kmr ihåg. Var ju rea överallt så man måste passa på att handla lite ! :)

Kommentarer
Postat av: Nadde

Bra val ! måsta rikit läsa reviews om kameran på canons hemsida ! faaaaan, nu vill ja ha ny system -.- :D

2011-07-19 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0