Tjejkväll !

måste verkligen säga att jag haft en jätterolig kväll med mina underbara vänner ! :) Ida, Cessan, Cd, Janica samt Vickan ! Fast vi skulle ju kunnat vara fler, men tyvärr passade det ju inte för alla. :/ Men en annan gång ! :)
Satt och pratade mycket, åt lite gott och sånt, sen blev det härjas i poolen med bra musik och fint väder till att börja med iallafall ! :D Tur så regnade det inte ! Senare kom också Janica hit och åt lite och efter det kollade vi film. Sen såg tydligen poolen så frästande ut med sina lampor i den mörka sommarnatten att Cd och Ida ville hoppa i en gång till, hahah ! ;D Mycket nöjd med kvällen ! :)







Tack för denhär kvällen, ni är guldvärda !  :)

ps. nu måste jag verkligen gå och sova, klockan är... 01:51 ? Och jag ska upp imorgon tidigt ! guess why ? Jo, jag ska på konfirmation till ekenäs ! ^^

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0