där hade jag tur

heheh, hade kört till Brusa med min älskade scooter för sista lektionen idag, och ska vi säga såhär.. Skulle jag ha startat typ 2 min senare hade jag åkt fast av polisen, hahah . För precis då jag var framme ringde pappa och kims mamma skickade mess om att poliserna nyss var i byn och hade stått precis på det stället där jag för typ 2 min sedan hade kört förbi ? x) Ganska skickligt :D
int för något annat men jag skulle bar inte vilja stöta på dem, ännu värre vore det ju om de stack för att testa min scooter. Då hade väl plåtarna rykt. Men, men .. jag klarade mig, ännu en gång ! :D Tror det var den längsta hemresan någonsin, var extra noga med att hålla fartbegränsningen ! ;)



Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0