I´ll pray for you


Kommer jag abbsålut göra, imorgon åker nämligen Ninni in till veterinär i Raisio eftersom de är de ända veterinärerna som nu mer skulle kunna tänka sig ge en sista chans och försöka operera henne. Ninni mår inte bra och jag vill göra allt för att få henne bra igen, dock finns det en mycket stor risk med operationen, och det är att små djur oftast inte klarar anestesin. Dessutom vet jag inte heller om veterinärerna fortfarande vill försöka då de väl ser henne, Ninni har blivit magrare och äter inte alls lika bra som förut, dessutom har hon problem med avföringen. :( Det betyder alltså att antingen opereras hon och kanske börjar det bli bättre, eller så är vi tvungna att avliva henne, då finns det inget mer att göra :(

Älskar dig gmn, kommer hålla tummarna för dig. Kämpa, jag vet att du kan !

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0