midsommardag

Började med att jag vaknade tillsammans med Kim, åt jordgubbar och åt senare också mat tillsammans med hans föräldrar. Åkte sedan upp till mitt, hyrde en film på vägen och åt en glass.  Vart aningen trött hela dagen, gårdagen var full med partaj och vänner. Åkte först till Kim och därifrån kom Fille och hämtade oss och körde till hamnen där hans båt är sjösatt. Vi åkte sedan ut med den till Hitis, där han har sin sommarstuga. Var där en god stund, familjen bjöd på mat och dricka och efter det bar det av vidare mot Kasnäs. Båten fick däremot motorstopp tre gånger under tiden vi reste dit, men vi fixade det nog. Hahah, med våra egna små knep ! :') Ska kanske inte ta upp så mycket om det men .. (a) Skulle gärna lagt in lite bilder från gårdagen också, men kameran blev tyvärr hos Kims så de får bli till en annan dag. Kanske eventuellt tills imrn om jag ger mig tid ? :)
Men nu måste jag gå, mycket att göra! tjingeling !

KRAM ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0