Natti natti nukkumatti ^^

hihi, ska börj ta o sök mej i säng nu tror ja. Klockan är redan snart 11 och jag har jobb imorgon igen..
Dagen har varit riktigt het och svetten bara rinner på jobbet, full rulle helatiden !
Har målat några urnor, burit typ 200 stolar samt tvättat av varenda en av dem och putsat messing. Kan va att jag glömt något, mn äh.. whatever, det var isf sådär i korthet vad jag gjort. Då jag kom hem mockade jag stallet och slängde mig i en kall dusch och körde sedan upp till byn för att träffa Nadde som jag så sällan träffar nuförtiden :/ Men kul var det, alltid lika mycket att snacka om har man också. :) passade på att äta glass och en liten pizza på samma gång ! ^^ Senare gick jag och syrran ut för att fota lite, bilder får ni kanske se någon annangång, Kanske ! ;) Borde börja öva på matten också kom jag på, eftersom provet är i måndag. -.- Fuuckk ..
Men nu > sova !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0