sommarlovet, äntligen här !

japp, nu är det här ! sommar och sol och free from school !
Igår var det studentdimission samt  avslutning, min Kim blev alltså student ! :) Fotade såklart en massa med hans kamera, men den har han hemma hos sig så har tyvärr inga bilder att lägga upp :/ mn iallafall, var ju till honom och firade med hans släkt och så sedan, trevligt :) sedan kom Ida och Cessan till mig en stund, snackade för det mesta i typ lite på en timme och sedan åkte vi iväg till campingen ! Jättekul att umgås med vännerna också ! Dessutom träffade man ju många vänner i campingen som man inte träffat på rätt så länge, alltså var det också jättekul ! Jullan kom också dit senare, men efter någon timme blev det lite tråkigt så vi åkte hem.
Idag kom älsklingen hit men han åkte nog hem till sig sedan eftersom han ska iväg på inträdesförhör imorgon med sin kompis så han var tvungen att sova hemma inatt.
Imorgon ska jag iväg på jobb i 4 timmar sedan bär det av mot sjukhuset för en eftergranskning efter min operation, hoppas verkligen allt är bra.. :s *nervous*Efter det kommer väl Kim hit efter sin match, så då behöver jag inte sova ensam längre ! :D Yeee ! *hihi*
Men om jag ska orka jobba imorgon kanske det nu vore på sinn plats att jag skulle börja fundera på att gå och sova nu, låter rätt så smart enligt mig så tror jag ska ta o göra det nu. Godnatt !!

KRAMIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0