dålig uppdatering, jag vet !

Inte hunnit blogga alls.
Har vart jättemycket att göra i skolan och så, prov och recensioner och texter som ska in o.sv. Hope you understand ? Men men, iallafall. Helgen gick si som så, var på fest i fredags. Ganska tråkigt , iallafall till en början. Blev väl iallafall lite bättre mot slutet, men bättre fester har man nog vart med om . :') Igår åkte jag och älsklingen ut för att äta lite tillsammans, sådär på skoj ! ;) tihi ! Något kul måste man väl hitta på lite nu och då. Tycker inte ni det ? :)

Helgen har inte varit något extra sådär, mycket att göra o.sv. Skrev franska prov idag också, vet inte enns om det känns som om det gått bra eller dåligt, urk..
btw, Stampe ( min älskade kanin) har fått veterinärtid till torsdagen, vet inte alls vad jag ska tänka.. Han har varit med så länge och skulle så otroligt gärna få vara med många år till, jag älskar honom verkligen jättemycket.

kram !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0