Dethär med sinnen ..

Tänk om jag en dag vaknade och inte kunde höra något.. Det är en del av vad jag oroat mig för nu eftersom min hörsel bara försämrats hela tiden. Tänk om jag blev döv ? Aldrig mer få lyssna på musik, aldrig mer få höra människor tala, aldrig mer få höra någon skratta, aldrig mer få höra något alls. Gud vad tomt det skulle vara.
Men nu, från att ha gått från skolläkare, blodprover och läkaren så blev jag skickad till sjukhuset imorgon. Jag är så nervös inför det, kommer knappt kunna sova.. :( avskyr att vara på sjukhus. Imorgon ska de spräcka mina trumhinnor och suga ut vätska som finns bakom dem. :(


Vill inte, vill inte, vill inte ...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0