fegis ?

var in till sjukhuset idag.
Började med att jag skickades för att göra hörseltester, två stycken olika sorters hörseltester samt att de mätte trycket i öronen. Då de mätte trycket i öronen gjorde det faktigst lite ont .. :s
Sedan fick vi vänta en stund och sen togs jag in i ett annat rum, de kollade halsen , näsan och öronen. Men eftersom jag opererat bort tonsillerna i halsen som riktigt liten finns det kvar ärr i halsen som hon ville kolla på. Då gick hon in med någon konstig apparat som hade typ som en slang som hon stack upp i näsan och som sedan kom ner i halsen .. :s såå obehagligt och äckligt ! :( Kunde ju känna dn då jag svalde.. :s 
Sedan ville hon bedöva trumhinnan och spräcka hål på den för att sedan suga ut vätska mn jag klarade inte mer än att bedöva trumhinnan, gjorde så ont så vi var tvugna att avbryta .:/ Hon skulle även ha satt dit "tuberna" på samma gång, medan jag är vaken alltså. 
Men men, blev inte så .. Ska in i måndag istället, då sövs jag ned och de gör vad de ska göra. 

På hemvägen stack vi in i Hongkong på skoj, hittade bland annat en hemma vårrock, en mjukisdress och ett par skor helt superbilligt. ^^
Kanske visar bild någongång .

kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0