Frågor och svar

mahah, tjuvade något som Ylva hittat (a) mahah :')

1. Hur gammal är du om fem år? 21 ?
2. Vem var den sista du träffade? syster
3. Hur lång är du? tyyp 162 :)
4. Vilken var den senaste filmen du såg? hmm.. A cinderella story ? (a)
5. Vem ringde du senast? Kim <3
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Kim , " Braa :)<3 "
7. Vad är dagens planer? inte så mycket nu mera ? sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? typ, för en minut sn .
11. Vilken ögonfärg har du? gröna
13. Har du någon gång hittat en katt? Jaoo.
14. Vilken är din favoritplats? I stallet :) och i älsklingens famn <3
15. Vilken plats föredrar du minst? Ett ställe där det finns ormar/getingar eller andra äckliga kryp.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vet inte riktigt.:)
17. Vem fick dig att skratta senast? Victoria
18. Är du för ung för att äga vinylskivor? vadå?
19. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? med :P
21. Hur många kuddar har du i sängen? ehm.. 8 :D
22. Hur många landskap har du bott i? Endast i Finland.
23. Har du någon gång spytt? Mm.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? hmm, beror lite på var jag är.
25. Vilken är din favoritglass? schoklad / jordgubb
26. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, shoppa, köpa något till mina nära och kära ! ;)
27. Tycker du om kinamat? Sådär
28. Tycker du om kaffe? Nej usch .
29. Vad dricker du till frukost? juice eller mjölk .
30. Sover du på någon särskild sida? oftast på mage, men om inte det så på höger sida.
31. Kan du spela poker? nee.
32. Tycker du om att mysa? tycker om ? Älskar det !
33. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jodå
34. Vill du ha barn? sometime .
35. Kan du några andra språk än svenska? Finska, Engelska, Tyska o lite Franska.
36. Har du någonsin åkt ambulans? nej, hoppas inte behöva heller.
37. Föredrar du havet eller en pool? pool kanske, men gillar båda.
38. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, mina hästar.
39. När känner du dig lycklig? då jag är med mina nära vänner/pojkvännen.
40. Vad var det senaste du stoppade i munnen? hmm, glass ? (a)
41. Vem är den roligaste människan du känner? finns så många 
42. Välj ett ärr på din kropp? på knäet, då jag ramlade med min första moped som liten, tihi.
43. Vad har du för ringsignal? någon pling pling :D
44. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? någonstans i garderoben, ja. Mamma har sparat !
45. Flirtar du mycket? inte direkt den typen. :)
46. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen.
47. Kan du byta olja på bilen? Jag ? nehedu.
48. Har du fått fortkörningsböter? nee.
49. Vilken var den senaste bok du läste? minns inte riktigt.
50. Läser du dagstidningen? sällan, typ aldrig.
51. Prenumererar du på någon veckotidning? nje.
52. Dansar du i bilen? hahah ! njaee !
53. Vilken radiostation lyssnade du på senast? X3M !
54. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? kanske nå franska regler o.sv ?
55. När var du i kyrkan senast?  julafton ? minns inte.
56. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor, top och en varmare tröja ^^
57. Coca cola eller pepsi? smakar ju typ samma ? Bryr mig inte direkt . x')
58. Kan du laga mat? heheh, no comments.
59. Vad är meningen med livet enligt dig? Dunno.
60. Vilka personer utmanar du? De som utmanar mig ,hahah.

kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0