Godnatt

ska ta och lägga mig nu, men innan det tänkte jag berätta lite om min dags program. Även orsakerna till varför jag inte hunnit blogga något idag förrän nu.
Vaknade 08.oo. och gick ut för att släppa ut hästarna och kasta mat till dem tillsammans med älsklingen som sovit här. :) Sedan gick vi in igen och kollade två filmer, Hot tube och American summer, nå filmer vi lånade från R-kiosken. ;)
Mockade ur stallet och mockade in lite torv i hö-lidret som också kom idag.
Sedan blev det att snabbt hoppa i duschen för att sedan åka iväg på teater ! ;) Så det har varit en ganska full dag, bra teater var det ju iallafall ! ^^

Men nu är jag nog så trött att jag måste gå och lägga mig, hör av mig mer imorgon ! Godnatt på er !
Kram !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0