Godnatt !

Ska ta och gå och lägga mig nu, skoldag imorgon igen så.
Däremot ser morgondagens schema ganska onödigt ut om jag får säga det själv. Jag menar, en tyska lektion från 08.25-10.00 och sedan har jag inget annat förrän 14.30-15.15. Dessutom är det matematik. -.- Fuck it.
Men men, slipper väl som tur hem däremellan. Har lovat städa rummet också så passar väl på att göra det imorgon under tiden då.
Älsklingen var också här en stund idag , han hämtade mig från min gitarrlektion och så åkte vi hem till mig och såg på en film tillsammans, " A cinderella story". Har nog sett den förut, men vi såg den iallafall ^^ Ganska bra film egentligen, sådär gullig (a) Dessutom spelas den ju av Hilary Duff och Chad Michael Murray.:)

Men ska sluta snacka nu, måste ju sova också ! hahah !
hörs mer imrn !


sov sött sa kissen ^^ mjao !
kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0