damn

har nästan inte alls hunnit blogga något. Menmen, iallafall..
Var morsdag igår, har såklart varit med kim hela veckoslutet som vanligt igen så vi hälsade ju förstås både på min och hans mamma samt hans farmor och min famor, mormor och farfar som var med. Åt lite sådär och snackade lite grejjer, helt kul. :) Varmt var det också, ca 26 grader. Bestämde mig därför för att även ta och tvätta av Röni igår, hon såg ut att njuta ! Bort med vinterdammet ! hihi! :D Men jaa..
Sitter i skolan nu, har slutat lektionerna för idag och ska nu starta iväg mot "pappersboden" för att köpa en bok. Cylat i en vecka nu, tro det eller ej men det är faktigst rätt så skönt ! Snart börjar det bli stressigt igen då alla prov närmar sig och sådant. Bara att försöka hålla ut till det sista, det äär ju inte länge kvar iallafall, tur det ! ;)
Men nu ska jag ta och sätta lite fart på benen och börja trampa hemåt !
Sköt om er allihopa !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0