> dejta sängen

Ska gå och lägga mig nu, börjar bli sjuk.. igen -.- Typiskt mig, råkar alltid ut för det.
Dessutom har jag haft huvudvärk hela dan .. varit i skolan, sen direkt till Brusa på hästkurs. Lärde oss att genomföra en fullständig visitering av häst o så, + att göra olika bandage (elr va dt nu heter ^^). 
Sen va de hem, åt nåt smått och stack sedan ut på en ridtur med min underbara Röni :) Skönt var det, jobbade först lite på plan en halvtimme och gick sedan ut i terrängen en stund. Där fick hon springa av sig, sedan skrittade vi lugnt hela vägen hem.
O alla förb*nnade humlor som älskar att ta sig in i stallet, d*mn ja älskar dm ! ....... Not ! -.-
Surr surr, hela tiden.. eget fel att ni failar så att ni inte hittar ut igen ? :P o jaa.. jag är alltså *ehem* aaningen rädd för humlor och getingar o så. Med aaningen menar jag mycket. Men har aldrig blivit stucken, inte än iallafall!

surr surr..

Där kom en till sak fram om mig som kanske inte alla visste. Jag är alltså rädd för humlor och getingar.
Aja, godnatt nu !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0